یک برنامه بازاریابی تا حدودی شبیه شرح وظایف شرکت شما است. همه باید یکی داشته باشند ، اما غالباً قدیمی است ، منسوخ می شود و به ندرت مورد بررسی قرار می گیرد . تحقیقات نشان داده است که شرکت های دارای برنامه موفق می شوند ، از رقبا بهتر عمل می کنند و کارمندان خود را نسبت به افرادی که یکی ندارند ، حفظ می کنند.


دیاموند

6 مرحله برای ایجاد یک برنامه بازاریابی موثر

، ,برنامه ,یکی ,شرکت ,یک ,بازاریابی ,می کنند ,یک برنامه ,برنامه بازاریابی ,رقبا بهتر ,از رقبا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


Engineering vistapcpro گلچین جذابترین منابع در اینترنت obd2shopuk negareygolha texi nasimtabiat you-web harmonienbaran پارکینگ طبقاتی ایران