یک برنامه بازاریابی تا حدودی شبیه شرح وظایف شرکت شما است. همه باید یکی داشته باشند ، اما غالباً قدیمی است ، منسوخ می شود و به ندرت مورد بررسی قرار می گیرد . تحقیقات نشان داده است که شرکت های دارای برنامه موفق می شوند ، از رقبا بهتر عمل می کنند و کارمندان خود را نسبت به افرادی که یکی ندارند ، حفظ می کنند.


دیاموند

6 مرحله برای ایجاد یک برنامه بازاریابی موثر

، ,برنامه ,یکی ,شرکت ,یک ,بازاریابی ,می کنند ,یک برنامه ,برنامه بازاریابی ,رقبا بهتر ,از رقبا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


پایگاه خبری پشت پرده frectalnkavir پولادین kavirplusd الماس berkeyenilo رادیو پارتو/radio pareto onlinefile انجام پروژه های دانشجویی در ایران پروژه ghahremaniy