یک برنامه بازاریابی تا حدودی شبیه شرح وظایف شرکت شما است. همه باید یکی داشته باشند ، اما غالباً قدیمی است ، منسوخ می شود و به ندرت مورد بررسی قرار می گیرد . تحقیقات نشان داده است که شرکت های دارای برنامه موفق می شوند ، از رقبا بهتر عمل می کنند و کارمندان خود را نسبت به افرادی که یکی ندارند ، حفظ می کنند.


دیاموند

6 مرحله برای ایجاد یک برنامه بازاریابی موثر

، ,برنامه ,یکی ,شرکت ,یک ,بازاریابی ,می کنند ,یک برنامه ,برنامه بازاریابی ,رقبا بهتر ,از رقبا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


frectalishonarc nicedlir designweb وبلاگ شخصی دکتر علیرضا نریمانی مهتاب وکتور لوازم جانبی موبایل و تبلت مرجع به روز و تخصصی حوزه توریست دانلود مقالات گلچین برترین مطالب وب فارسی fakhtehparvazc